miércoles, 5 de diciembre de 2012

ZOOLOCURA



Se acercan las Navidades...y no sé si será por las luces que hay en las calles, la música de las tiendas, el ambiente que se percibe o simplemente, que me encanta la ropa de abrigo...pero me vuelvo loca comprando. 
S’acosten els Nadals..i no sé si serà per les llums que hi ha al carrer, la música de les tendes, l’ambient que es percep o simplement, que m’encanta la roba d’abric...però em torne boja comprant.



Finalmente me he comprado unos guantes que no había visto hasta ahora, 
¡no me he podido resistir!
Finalment m’he comprat uns guants que no havia vist fins ara, ¡no m’he pogut resistir! 



Luego, he vuelto a Blanco y no he podido escapar a la tentación de tachar uno de los deseos de mi Wish List...las botas australianas (en color camel). La verdad es que no tengo ropa de ese color y me ha costado decidirme....ya buscaré con que ponérmelas (o indagaré en Blogs a ver si me dan alguna idea).  De paso he mirado algún pañuelo en tonos marrones, y ahí ha llegado mi dilema...animal print ¿sí o no? 
Després, he tornat a Blanco i no he pogut escapar a la temptació de tatxar un dels desitjos de la meua Wish List...les botes australianes (en color camel). La veritat és que no tinc roba d’eixe color i m’ha costat decidir-me...ja buscaré amb que posar-me-les (o indagaré per Blogs a veure si em donen alguna idea). De pas he mirat un mocador en tonalitats marrons, i ací ha arribat el meu dilema: animal print, si o no? 


Personalmente me gusta mucho el estampado de leopardo aunque normalmente, solo en complementos.
Personalment m'agrada molt, encara que normalment, només en complements.

Me encanta el look de Sofía Vergara. Todas las prendas de este outfit podrían formar parte de mi armario sin duda. El bolso le da un toque de color al estilo rocker que tanto me apasiona. 
M'encanta el look de Sofía Vergara. Tota la roba d'aquest outfit podria  formar part del meu armari sens dubte. La bossa a més, li dóna un toc de color a l'estil rocker que tant m'apasiona.



Este pañuelo tan parecido al que he escogido, es de Bershka, y también me gusta mucho.
Aquest mocador tan paregut al que he escollit, és de Bershka i també m'agrada molt.



Los lápices con animal print también son necesarios para mi, los podeis encontrar en El Corte Inglés y otras papelerías. 
Les llapiseres amb animal print també són necessàris per a mi, les podeu encontrar a El Corte Inglés i altres papereries. 

En cambio, no soy partidaria de los grandes abrigos de leopardo. Aunque Paula Echevarría este guapisíma con uno puesto , yo de momento, no me atrevo con algo así. 
En canvi, no sóc partidaria dels grans abrics de lleopard. Encara que Paula Echevarría estiga guapíssima amb un d'aquests, jo de moment, no m'hi atrevisc. 


¿Y vosotras que pensais del animal print?
¿I vosaltres que penseu de l'animal print?












1 comentario: